Всім привіт! 

Дякуємо, що зайшли. Поговоримо? Є важлива тема!

Мова про наші адміністративні витрати. Згідно Закону України “Про благодійну діяльність” ми маємо право витрачати до 20% від суми наданої допомоги на адміністративні витрати. Проте із самого початку життя Фонду ми вирішили: донатори повинні мати повний контроль, на що саме будуть витрачені їхні кошти. Саме тому ми не беремо 20% із загальних зборів, а створили окремий адміністративний рахунок, на який і фандрайзимо окремо . Зазвичай кошти на нього заходять дуже неактивно і з перервами, бо всі донейтять на продукти.
Проте від регулярного надходження коштів саме на адмін залежить існування Фонду та надання фактичної допомоги нашим любим ба і ді.

👉 ДЕТАЛЬНІШЕ: Серед постійної команди Фонду у 25 людей, 21 волонтер і тільки 4 людини отримують заробітну плату. Ці люди підтримують важливі постійні процеси у фонді на професійній основі – закупівлю продуктових наборів, їхню логістику, документальний супровід та облік, готують звітність, спілкуються із державними органами та роблять ще купу поточної роботи. Також з адміністративного бюджету ми платимо за юридичну адресу, хостинг сайту та електронні ключі.

👉 СКІЛЬКИ ТРЕБА: Необхідний мінімум на сьогодні для нашого безперервного існування – це 50 тисяч грн на місяць, з яких 30 тисяч йде на зарплату чотирьох співробітників, ще 17 тисяч на відрахування та збори із цих офіційних зарплат, а решта – розподілені річні витрати на юридичну адресу та інше вищевказане.

👉 ПРО ЩО МИ ПРОСИМО: Зробити комфортний внесок на підтримку роботи фонду! Це може бути будь-яка сума. У нас велика армія волонтерів, і якщо кожен з вас зможе задонейтити хоча б 60 ₴ – всі наші ба і дє гарантовано отримають увагу та продуктові набори в цьому році, а ми зможемо масштабувати свою діяльність 🧡

👉 КУДИ КЛАЦАТИ? Ось поряд форма для одноразового платежу чи підписки на щомісячний платіж.

Ми дякуємо за Вашу підтримку. Разом можемо більше!🧡